Support- og serviceaftale

Med en service- og supportaftale er du sikret hurtig og top professionel hjælp, hvis behovet skulle opstå.

Service- og supportaftaler

Når du vælger Best-AV som samarbejdspartner, er du sikker på, at du får en AV-løsning, der er driftssikker. Skulle du have behov for hjælp, fordi du har købt dit AV-udstyr andetsteds, kan du med fordel overveje at få lavet en service- og supportaftale hos os, da du på den måde er sikret hurtig og professionel hjælp, hvis behovet skulle opstå.

Tilpasset aftale til service og support

Vi bygger altid en serviceaftale op omkring den enkelte løsning i forhold til løsningens behov. Konkret betyder det, at vi altid kan forme en serviceaftale ud fra jeres eksakte løsning, således at I ikke skal binde jer op på en standardaftale, der indeholder punkter, der ikke vedrører jeres specifikke løsning.

Altid fokus på service og fleksibilitet

I Best-AV kan vi som samarbejdspartner inden for AV-udstyr tilbyde en udpræget grad af fleksibilitet og kundeservice i forhold til løsning af alle typer af sager, udfordringer og problemer – det gælder også på de tider af døgnet, som måtte ligge uden for almindelig arbejdstid fra kl. 07.00 – 17.00. Tekniske udfordringer en fredag aften løses således også uden problemer, ligesom udfordringer med lyd og billede en lørdag morgen kl. 07.00 lige før en vigtig dimission eller lignende vigtige begivenheder naturligvis også løses uden problemer.


Har du spørgsmål til en service- og supportaftale, så står vi naturligvis klar til at hjælpe dig og give dig svar på dine spørgsmål.